Isnin, Mac 26, 2007

Sembah Kenal






Sembah Kenal merupakan satu acara yg mana memberi peluang kepada rakyat untuk berbual dan beramah mesra bersama pemerintah tertinggi negara iaitu Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong. Semasa majlis pentauliahan aku pada tanggal 17 Disember 2005 yang lepas, aku telah diberi peluang untuk membawa kedua ibu bapa aku bertemu SPB Agong dan permaisurinya. Ini merupakan peluang pertama dan terakhir rasanya bagi kedua ibubapaku untuk bersalam secara peribadi dan beramah mesra bersama SPB Agong. Aku begitu berbangga mendapat peluang ini kerana antara 120 org yang ditauliahkan pada hari itu hanya 13 pegawai sahaja yang mendapat peluang seperti aku. Aku terpilih kerana aku merupakan satu2nya pegawai yang berasal dari Perlis. Memandangkan SPB Agong merupakan Raja Perlis maka dengan itu aku secara tersendirinya terpilih. Betapa ibubapaku merasa gembira kerana mendapat peluang ini...



Bagi mereka yang mendapat peluang seperti aku pastinya berasa gembira seperti diriku...



"Daulat Tuanku"



"Daulat Tuanku"



"Daulat Tuanku"

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home