Rabu, Oktober 04, 2006

SETELAH HAMPIR 8 BULAN BEKERJA

Aku telah selamat ditauliahkan pada Disember tahun lepas dan telah memulakan perjawatan pertama aku sebagai Pegawai JUrulatih Sekolah Pengurusan MAterial di KD PELANDOK Lumut.
Setelah hampir 8 bulan bekerja di Pelandok aku telah ditukarkan ke MArkas Bantuan sebagai Pegawai Staf Pemeriksaan dan Penilaian.
Banyak yang telah aku pelajari di Pelandok dan akan aku jadikan panduan dan pedoman di sepanjang aku melalui alam pekerjaan sebagai seorang pegawai tentera. Terima kasih yg tak terhingga kepada pihak atasan Tentera Laut kerana telah menukarkan aku ke tempat yang lebih mencabar dari tempat asal aku. Aku berharap dapat menjalankan kerja dengan sebaiknya dan dapat mengharumkan nama aku sendiri dalam Angkatan Tentera

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home