Jumaat, Disember 10, 2004

pentauliahan.....

11 Disember 2004 hari Pentauliahan Diraja bagi senior aku.... keesokannya pulak ada majlis konvokesyen UTM. Malam lak ada konsert ngan DBKL... Macam-macam gak ler aktiviti yang ada skang nie sementara nak hujung tahun. Cam mana pun.... aku terasa sedih gak ler bila pikirkan yang ramai senior akan meninggalkan ATMA dan masuk ke unit masing2. Bukan sahaja senior2 yang nak kuar...tapi ada gak ler pegawai2 yang nak kuarkan diri dari ATMA. Yang nie lagi ler aku sedih, bukannya apa...aku nie consider dah ada pr yang baik ngan pegawai2 so.... bila ada yang kuar, terasa giler ler...siap leh dok terpikir macam mana ler gayanya bakal pegawai yang nak ganti tempat2 yang kuar nie. Tapi buat susah kepala otak aku jer... bukannya keje aku nak pikir pasal diorang semua hehehehheheh.

0 Comments:

Catat Ulasan

<< Home